Totalt antall sidevisninger

søndag 16. juni 2013

Hekla lyslykter nok en gang

Jeg har samlet på noen glass med tanke på å kunne lage litt syslykter. Det er jo så kjekt å kunne gi bort sånn en gang i blant. Rimelig kjapt arbeid er det også. Denne gangen har jeg pyntet lyktene med litt silkebånd fra Søstrene Grene og en liten knapp. En av lyktene fikk en liten strass-sommerfugl som var igjen i et smykkesett fra Panduro Hobby. Synes lyktene blei riktig så koselige, jeg. :)
Rester etter babykjolen, både garn og knapp.


På dette bildet er det to lykter med knapper fra Snella og Petronella. Saueknappen er tatt fra Still-lighten min som jeg grisetova i vinter.

De høye glassene har litt dekorstein i bunnen, for ellers var det litt vanskelig å tenne lysene. En peislighter er absolutt å anbefale...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar