Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. april 2013

Kvikklunsj sitteunderlag

Jentungen trodde ho hadde mista det tova sitteunderlaget sitt før helga, og det var litt krise for hennes del. Med tanke på at det kunne være greit å ha noen ekstra sitteunderlag stakk jeg innom garnbutikken på mandag og kjøpte med meg litt garn til toving. Kvikklunsj er jo tursjokolade nr 1, så da synes jeg det er litt tøft med Kvikklunsj sitteunderlag.
Jeg sleit litt med å finne riktige farger i rett tykkelse. Enkelte farger var litt utsolgt i butikken akkurat på mandag, så jeg endte opp med å strikke i Easy fra Sandnes. Ikke helt ideelt, siden det tover rimelig heftig...
Her er underlaget før en omgang i maskina.

Og etter vask var underlaget rimelig mye mindre.
Forhåpentlig vis er det plass til ei lita rumpe på sitteunderlaget. Tykt blei det i alle fall. Reine puta..;)

Skal jeg prøve meg en annen gang tror jeg nok jeg vil gå for et garn som er spunnet så tovinga blir litt mer kontrollert.

1 kommentar:

  1. Eg bare digger slike underlag og luer som står kvikk lunsj på :)
    De er så herlige og morsomme.
    Ha en fin kveld videre..

    SvarSlett