Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. januar 2013

Fuglemammas body i Fin

Jeg har nesten forelska meg i denne bodyen, og strikket i Fin fra Du store alpakka blir den så myk at jeg nærmest ønsker meg tilbake til spedbarnsalderen. Å bli pakket inn i denne herligheten må jo bare være helt fantastisk.
Til denne lilla bodyen har jeg brukt 100 g garn. Eller, egentlig brukte jeg litt mindre, for jeg har en bitteliten rest igjen. Jeg strikket etter oppskriften og hadde knapphull som oppskriften sier. Størrelsen er den minste, fra 0-3 mnd, og har havnet hos en studievenninne som fikk ei lita prinsesse før tida.
Til denne rosa gikk det nesten akkurat 100 g garn. Jeg måtte faktisk åpne det tredje nøstet for å få sydd på knapper. Denne gangen prøvde jeg meg med trykk-knapper. (Må vel si at å sy på trykk-knapper er noe som står ganske høyt på kjedeliglista...) Denne er i den største størrelsen, men jeg tror den kan passe med en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar