Totalt antall sidevisninger

tirsdag 6. mars 2012

Leggvarmere som blei støvlevarmer

På strikkeoppskrift.com legger de ut en gratis oppskrift hver dag, og denne blir liggende ute en stund. Jeg ramla over noen fine og enkle leggvarmere som var grei feriestrikk da jeg reiste østover i vinterferien. Jeg hadde med meg fire vakuumpakka peer gynt som oppskriften sa, og det var veldig enkle leggvarmere å strikke. Jeg syntes resultatet blei litt "stikkete", men de var veldig kjekke å bruke som støvlevarmere i gummistøvlene jeg har stående hos foreldrene mine. Dermed kommer disse mest sannsynlig til å bli brukt som støvlevarmere heretter, og de har fått lov til å være igjen i go'været på Østlandet...
Det kan nok hende mønsteret blir brukt en gang til med et mykere garn. Sterk eller Sandnes alpakka, kanskje?....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar