Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. mars 2011

Putetrekk i Drops Lima

Da det var kampanjetilbud på Drops Lima, kjøpte jeg garn som jeg beregnet å bruke til to par knestrømper. Det ble starta på ett par, men da jeg nærmet meg slutten på den siste strømpa rakk jeg opp "heila driten". Strømpene var blitt et skikkelig hatobjekt blant strikkeprosjektene mine.

For at garnet ikke skulle gå til spille, bestemte jeg meg for å strikke putetrekk til ei sofapute som trengte en makeover. Dette blei gjort helt etter eget hode, og blei ikke heeeelt sånn jeg hadde tenkt meg. Men den gamle puta er i alle fall skjult under strikkatrekket.

Hva skjedde med garnet til det andre strømpeparet, spør du? Jo, det blei til to luer som er gitt bort og ikke dokumentert, og pannebåndet som er blogget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar