Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mars 2011

En ekstremt for tidlig bursdagsgave...

Etter å ha strikka Still light tunikaen min satt jeg igjen med en del av det deilige garnet. Og det måtte jo bare brukes til noe! Hmmm. Et sjal? Hadde aldri strikka sjal før, men fant en fin oppskrift på Drops som kunne brukes. Dermed satte jeg i gang, men hvem skulle ha sjalet? Tenke, tenke. Kunne jo ha det selv, men det er jo gøy å gi bort også, da...... Til slutt bestemte jeg meg for at jeg skulle gi det til kusina og venninna mi. Passa perfekt med farge på garnet og hennes farger. Problemet var bare at ho har bursdag om sommeren, og at det hadde vært kjekt å få sjalet nå så ho kunne bruke det når det var litt sånn kaldt.
Etter klarsignal fra mottaker blei det bestemt at gaven kunne sendes tidligere i posten. Men jeg er ikke alltid den kjappeste til å poste ting, så sjalet har liggi her ferdig blokka og med merkelapp rimelig lenge.
Fikk telefon fra en glad mottaker i går, og det er jo alltid kjekt! Så nå kan sjalet legges ut på bloggen.

Mitt første trekantsjal:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar