Totalt antall sidevisninger

mandag 16. april 2012

Litt forsinka påskeharer.

Jeg har som sagt strikket litt etter Arne og Carlos sin bok "Påske hele året". I den forbindelse har jeg laget to påskeharer. En til jentungen og en til ei venninne av henne som bor i Japan. Jeg må vel innrømme at den siste haren var litt treig å strikke. Mye dill med sånne småting, altså! Ørene var det som tok lengst tid, for å si det sånn... Jeg fikk imidlertid fart på meg da vi fikk greie på at venninna til jentungen skulle reise fra nabolaget litt tidligere enn planlagt. Nå er haren avlevert, og mottakeren ble veldig fornøyd.
Den brune haren reiser straks til Japan. Den grå skal få være på Askøy. Som dere ser har jeg strikket inn bukser på harene. Grunnen til dette er at jentungen ikke syntes det passet seg at harene bare hadde genser. Halene er laget med "duskelager" fra Projo. Utrolig kjekk sak!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar