Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. januar 2012

En overraskende julegave til oss.

Til jul hadde mamma sagt hun visste hva hun skulle gi meg, og jeg kunne ikke forstå at jeg hadde sagt noe veldig lurt jeg ønsket meg. Derfor var jeg spent på hva ho hadde funnet på denne gangen. Da jeg åpnet en av gavene julaften, var det et heklet gardinfag til kjøkkenet som luktet mamma. De var helt nydelige. Denne gaven varmet virkelig et datterhjerte som var langt unna foreldre og bror i jula.
Mamma imponerte meg her. Ho har hekla et sengeteppe til meg (som jeg ikke får lov til å blogge), og det brukte ho en anseelig mengde år for å få ferdig. Disse gardinene har ho hekla i høst, tror jeg. Jeg er i alle fall imponert over farta.

2 kommentarer:

  1. utrolig fine gardiner. Det ligger omsorg i hver maske her.

    Du har fin blogg. Legger den til i blogglista mi

    SvarSlett