Totalt antall sidevisninger

søndag 29. januar 2012

Lue med egendesignet mønster

Broren min er eneste personen jeg vet som har gitardilla. Han spiller i tillegg i band, så da jeg skulle finne bursdagsgave til han fant jeg ut at jeg skulle lage noe som er musikkrelatert. Jeg lurte litt på et pianoskjerf som jeg fant oppskrift på, men han er jo først og fremst gitarist så det passet ikke så godt. Lue er alltid greit å ha, men jeg fant ikke noe mønster jeg syntes var fint. Dermed lånte jeg litt her og der og satte sammen mitt eget design på lua. Jeg må si jeg blei rimelig fornøyd, og det blei broren min også.
Jeg har tatt utgangspunkt i maskeantallet og fasongen til Arne & Carlos sine luer og satt mønster på denne. Lua er strikket i Freestyle. Den blei visst litt trang, men med litt aggressiv blokking blir det sikkert bra;o)


2 kommentarer:

  1. Det der lignet ikke mye på meg..

    SvarSlett
  2. Jeg legger ikke ut bilde uten å ha fått lov først, så jeg satte inn bildet med Petra prøvehode.

    SvarSlett