Totalt antall sidevisninger

lørdag 13. januar 2018

En gave til Kveldsvakten

Siden jeg er en notorisk strikker og totalt garnavhengig bygger det seg gjerne opp med litt tilbehør som ikke har noen mottaker. Jeg kunne jo solgt det, men ville i stedet hjelpe noen som ikke er like heldig som meg.
Først kontaktet jeg Petter uteligger sin organisasjon, men de hadde ikke kapasitet til å ta imot. Kontaktet så Megafon, gatemagasinet i Bergen, men de svarte meg aldri. Så blei jeg tipsa om en frivillig organisasjon i Bergen som heter Kveldsvakten.
Kveldsvakten er en ideell organisasjon som deler ut mat, klær og sko til hjemløse i Bergen. De har stort sett utdeling to kvelder i uka, onsdager og lørdager.
Jeg sendte en PM på Facebook og spurte om de var interessert, og fikk raskt et positivt svar. Det ble avtalt at jeg skulle levere det jeg hadde å gi bort lørdag 13.01. Kl 17. I dag fikk jeg høre at det i tillegg til mat og klær også skulle være tre tannlegestudenter med. Fantastisk!
Dette er det jeg leverte fra meg. 1170g garn som har blitt til litt varmende tilbehør. Håper det ble satt pris på.
Er det jeg håper jeg fikk til i dag. I alle fall bittelitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar