Totalt antall sidevisninger

fredag 21. februar 2014

Bringebærrød kjole fra Leila Hafzi vol 2

Jeg var så heldig å få være med på visning fra Sandnes garn for noen uker siden. Vi fikk se og prøve flere av de nye modellene, og deriblant var en rød kjole etter design fra Leila Hafzi. Denne falt jeg for med en gang, og jeg ble enda mer sikker på at jeg ville ha en etter å ha prøvd den på.
På strikkekveld hos To damer i uke 6 ble garnet kjøpt. Kjolen ble påbegynt lørdag kveld samme uke, og siste montering ble gjort onsdag uke 8. Med andre ord et strikketøy som har egnet seg godt til OL-sendinger.
Jeg er superfornøyd med kjolen. Den er utrolig behagelig å ha på. Kjolen er strikket i Mini alpakka fra Sandnes.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole du har strikket, Heidi. Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på en sånn og.. Foreløpig Ida Vendelin som prioriteres med kjoler og skjørt..

    SvarSlett
  2. Knallfin, og kledelig farge! Jeg kjøpte heftet i går og skal strikke den (tror det er den samme, Olaug?) når jeg får bestemt meg for garn, tror minialpakka blir for varmt for meg. Har visst ikke fått med meg bloggen din før nå, men nå er du lagt til i blogglista mi :)

    SvarSlett