Totalt antall sidevisninger

onsdag 10. september 2014

Arangenser til Manchester Terrieren

I august fikk vi verdens nydeligste Manchester terrier valp. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å strikke klær til henne, men etter å ha sett hvor mye ho fryser ved litt kaldt vær innså jeg at ho trenger noe varmt. Et dekken hadde sikkert gjort susen, men siden ho vil vokse fort kjøpte jeg garn på tilbud og strikka genser etter Dropsoppskrift. Genseren er strikket i Falk som er på tilbud hos To damer. 60kr for en genser er ikke ille!
Jeg har modifisert oppskriften noe. 10 cm vrangbord i halsen var litt heftig, så jeg valgte å korte ned betraktelig.
Genseren passet fint, den. Det så ikke ut som det var plagsomt å få den på heller. Nå kan høstkulda komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar