Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. juni 2011

Ankelsokker i Drops Delight

Jeg har vel nevnt før at jeg fikk en solid sokkegarngave fra ei god venninne. I dag har jeg strikka meg et par ankelsokker av et nøste Drops Delight, og de sitter som støpt. Det kan se ut som denne sommeren vil by på noen kvelder der det kan være greit å ha noen gode og varme ankelsokker å trå inn i. Men forhåpentligvis får vi mange kvelder der sokkene er unødvenige også;o)
Garnet er flerfarget, og på dette nøstet var det en skjøt. Det kan se ut som en farge har forsvunnet i det de spleisa garnet igjen i fabrikken, så resultatet på sokkene er litt forskjellige. Så lenge det går an å se at det er sokker av samme garn, så får jeg være fornøyd, tenker jeg.

Det er ikke så lett å se på bildet, men det er hullmønster på vrista.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar